Powered by Smartsupp
top of page
4 dílný online vzdělávací cyklus pro pedagogy.png

VHODNÉ K FINANCOVÁNÍ Z OP JAK

POHODA UČITELE - JISTOTA DÍTĚTE

Wellbeing ve školství

4 dílný online vzdělávací cyklus pro pedagogy

  • 18. 9. 2025        16:00 – 17:30

  • 23. 9. 2025       16:00 – 17:30

  • 30. 9. 2025       16:00 – 17:30

  • 07. 10. 2025     16:00 – 17:30

STRUKTURA A ROZSAH:

  • 4 interaktivní online setkání

  • Každý webinář: 90 minut (2 vyuč. hodiny)

  • Celkem: 8 vyučovacích hodin (1 vzdělávací aktivita dle OP JAK)

CENA:

  • Možno financovat z OP JAK – Šablony pro MŠ a ZŠ II

LEKTORKA: MGR. NATALJA MONSKI

Psycholožka online poradny MOJRA

  • Dětská psycholožka s dlouholetou praxí, která denně pracuje s dětmi, jejich rodiči a také úzce spolupracuje se školami.
     

  • Pomáhá orientovat se v obtížných situacích, nacházet nové cesty a vytvářet bezpečné prostředí, ve kterém děti mohou růst a učit se.
     

  • Uvědomuje si ale, že podporu často potřebují i ti, kdo děti vedou – pedagogové. Právě proto vznikl tento webinář: abyste věděli, že na to nejste sami.

4 dílný online vzdělávací cyklus pro pedagogy 2.png

OBSAH CYKLU:

  • Co je duševní zdraví a wellbeing v kontextu učitelské profese
     

  • Vliv školního prostředí na psychickou pohodu učitele i žáka
     

  • Praktické techniky psychohygieny a práce se stresem

ZÁKLADY DUŠEVNÍHO ZDRAVÍ, WELLBEING VE ŠKOLSTVÍ

BUDOVÁNÍ POZITIVNÍHO KLIMATU VE TŘÍDĚ

  • Co ovlivňuje klima ve třídě – role učitele, žáků, atmosféry

  • Praktické strategie pro budování důvěry a bezpečí ve třídě

  • Práce s emocemi a pravidly: Jak nastavit prostředí, které podporuje učení

  • Příklady aktivit a intervencí pro zlepšení třídní kultury

INTERVENČNÍ DOVEDNOSTI PEDAGOGA

  • Co jsou intervenční dovednosti a proč je potřebuje každý učitel
     

  • Kdy a jak zasáhnout: rozpoznání varovných signálů u žáků.
     

  • Učitel jako opora, ne jako terapeut – kde jsou hranice a jak je chránit

PREVENCE VYHOŘENÍ U UČITELŮ. UČITEL JE TAKY ČLOVĚ - JAK NEVYHOŘET

  • Co je syndrom vyhoření a proč jsou učitelé rizikovou skupinou

  • Fáze vyhoření a jak je poznat u sebe i kolegů

  • Práce s vnitřní motivací, hranicemi a očekáváními

  • Opatření na podporu učitelů

VÝSTUP PRO PEDAGOGY:

  • Porozumění pojmu duševního zdraví a wellbeingu ve školním prostředí, schopnost identifikovat vlivy, které působí na psychickou pohodu učitelů i žáků.
     

  • Osvojení praktických technik psychohygieny, práce se stresem a prevence vyhoření v pedagogické profesi.
     

  • Schopnost budovat pozitivní klima ve třídě, vytvářet důvěryhodné a bezpečné prostředí podporující spolupráci, učení a respekt mezi žáky.
     

  • Získání intervenčních dovedností – rozpoznání varovných signálů psychické nepohody u žáků, zásady podpůrné komunikace a vědomí profesních hranic pedagoga.
     

  • Rozvoj emoční inteligence a komunikačních dovedností, využitelných při řešení každodenních situací ve třídě i v kontaktu s rodiči.
     

  • Zvýšení schopnosti vnímat a chránit vlastní duševní zdraví, včetně práce s vnitřní motivací, hranicemi a realistickým očekáváním od sebe i druhých.

MOŽNOSTI FINANCOVÁNÍ

  • Program OP JAK Šablony pro MŠ a ZŠ II

  • Aktivita: Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání (DVPP)

  • 100% uznatelný náklad

  • Všechny požadované výstupy zajištěny -prezenční listiny, osvědčení, obsah, CV lektorky

Poptávka webináře

Pohoda učitele - jistota dítěte - Wellbeing ve školství

mojracek + mojra logo_edited.png
bottom of page