top of page

DO ŠKOL
✅ Zúčastněných žáků celkem: 50 žáků 2. a 3. ročníku
✅ ROZDĚLENÍ: 2 skupiny. Témata komunikace a vztahy ve třídě
✅ DÉLKA PROGRAMU: 4 vyučovací hodiny (2 hodiny na skupinu)
✅ FORMA PROGRAMU: Interaktivní, pracovní listy, prezentace, skupinové hry
PROGRAM VEDLA ZKUŠENÁ DĚTSKÁ PSYCHOLOŽKA
online psychologické poradny MOJRA


Výstup z návštěvy základní školy Dr. E. Beneše Bohumín
ZŠ Dr. E. Beneše Bohumín - Aftermovie
Rozhovor s ředitelkou Mgr. Barborou Bolcarovičovou
Rozhovor s metodičkou prevence Mgr. Michaelou Tomicovou
HODNOCENÍ A ZPĚTNÁ VAZBA

Dobrý den,
zasílám zpětné vazby.
4. třída - Mojráček - prevence šikany. Program byl pečlivě připraven, děti se zapojovali, aktivity je bavily. Vše bylo adekvátní věku, takže děti rozuměly tomu, co se jim lektoři snaží předat. V bloku panovala klidná a vstřícná atmosféra.
3. třída - Preventivní program Mojráček pro 3. třídu byl zaměřen na rozvoj komunikace, spolupráce a vzájemného porozumění mezi dětmi. Program vedla zkušená psycholožka, která dokázala děti od prvního okamžiku zaujmout a aktivně zapojit do všech připravených aktivit. Program byl vedený interaktivní formou. V jeho průběhu děti diskutovaly, poznávaly, co mají se spolužáky společného a v čem se naopak odlišují – děti zaujala aktivita, při které vybíraly nejoblíbenější roční období a nejoblíbenější příchuť zmrzliny.
Stěžejní částí programu byla diskuse o dobrém a nedobrém chování, která probíhala pomocí obrázkových karet. Děti ve dvojicích diskutovaly, vyjadřovaly své názory a přemýšlely, co je a co není žádoucí chování. Celý program byl pro děti zajímavý a zábavný – velké oblibě se těšil maskot Mojráček, který dětem pomáhal a na závěr se s nimi vyfotil, ale zároveň byl program také velmi přínosný a podnětný. Přispěl k dalšímu upevnění pozitivních vztahů ve třídním kolektivu, podpořil otevřenou komunikaci mezi žáky, posílil vnímání různorodosti a vzájemného respektu.
Celkově hodnotím program Mojráček jako velmi povedený a přínosný preventivní projekt, který vhodně kombinuje hravost s důležitými tématy osobnostní a sociální výchovy.
Děti měly možnost vyjadřovat své názory, přemýšlet o důsledcích různých forem chování a společně hledat správná řešení.
S pozdravem
Michaela Tomicová - Zástupkyně ředitele
ZŠ Beneše Bohumín
bottom of page









